Slider 01 Slider 02 Slider 03 Slider 04 Slider 05
This is an example of a HTML caption with a link.

Parodontologija

• Parodontologija je jedna od specijalističkih grana stomatologije koja se bavi liječenjem mekih (parodontne ligament i gingiva) i tvrdih (zubni cement i alveolarna kost) parodontnih tkiva koji okružuju zube i omogućuju njihovu stabilnost u zubnom luku.

Parodontna bolest poznata je još pod nazivom parodontopatija i parodontoza, a obuhvaća različite skupine gingivitisa i parodontitisa. Razvoj ove bolesti započinje nakupljanjem bakterija i plaka uslijed loše oralne higijene te posljedične akutne i kronične infekcije parodontnih tkiva. Posljedica neliječene upale površinskih tkiva (gingivitis) je njeno širenje na dublja tkiva (parodontitis). Dodatni faktori koji pogoršavaju ovu bolest su: pušenje, neliječeni dijabetes, stres, trudnoća i nasljeđe. Prvi znakovi ove bolesti nastaju kada jedan ili više dijelova parodonta ne ispunjavaju svoju funkciju.

Prvi znakovi ove bolesti su crvenilo i krvarenje zubnog mesa (gingivitis), zadah iz usta i povećana osjetljivost zuba i zubnog mesa, koji se očituju tijekom četkanja ili žvakanja tvrde hrane. Terapija početne upale je kiretaža džepova, kojom se eliminiraju naslage (plak) i upalni sadržaj, i svakodnevna dobra oralna higijena.

Kada se bolest ne liječi od samog početka, slijedi napredovanje upale, uništavanje parodonta koji povezuje zubne korjenove s kosti, gubitak kosti s nastankom džepova, povlačenje zubnog mesa s pojavom recesija te posljedičnom pokretljivosti zuba i njihovim gubitkom. U ovoj uznapredovanoj fazi bolesti terapija je jedna od kirurških zahvata kojima se nastoji zaustaviti daljnje propadanje kosti oko zuba te njena obnova. Eliminacijom upalnih naslaga i džepova oko zuba obnovlja se parodont i učvršćuju se zubi.

Usluge

Pitanja?

Imate li neko pitanje za nas?
Javite nam se!

Odaberite jezik

Choose your language

Galerija slika